Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

Curs intensiu C2 valencià 2018

06/09/2018.
    Nivell valencià C2

L’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO organitza un curs extraordinari de C2 (superior) de valencià, modalitat presencial, dirigit a la preparació de la prova de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià d’octubre (1r examen C2 27 octubre http://www.jqcv.gva.es/ca/matricula).

Aquest curs pretén repassar de manera intensiva els continguts d’expressió oral, d’expressió escrita i de gramàtica, d'ortografia i de lèxic necessaris segons les exigències del nivell C2. La metodologia utilitzada és teoricopràctica i està adaptada al models de prova oficials. Per al bon aprofitament del curs cal haver assolit el nivell C1.

CURS C2 PRESENCIAL ciutat València

Durada del curs C2: Del 24 de setembre al 24 d’octubre 2018.

Horari: dilluns i dimecres de 16 h a 19 h (3 hores/dia - total curs 5 setmanes-30 hores)

PREINSCRIPCIÓ i matrícula

Des del dimarts 4 de setembre fins al 20 de setembre.

Instruccions:

1- Ompli el qüestionari de preinscripció adjunt. En cas de superar el nombre de places oferides, es valorarà: 1r haver fet el darrer curs de C2 de CCOO, i en 2n lloc l’ordre de preinscripció. Per accedir i omplir el formulari de preinscripció, entra en l’enllaç següent: http://www.pv.ccoo.es/cursosvalencia

2- Si se t’admet al curs, el dia 11 de setembre rebràs un correu amb les indicacions per fer efectiva la teua matrícula (via transferència). Compte! sols disposaràs de 3 dies per fer el pagament i enviar el justificant a opuv@pv.ccoo.es

3- Si en aqueix termini de 3 dies les persones seleccionades no fan efectiva la matrícula, es passarà a les següents persones que han quedat en llista d’espera. Per tant, el 14 de setembre, s’enviaria un correu electrònic de matrícula a aquestes noves persones seleccionades.

4- El procés de selecció i matriculació finalitza el 20 de setembre.

Preu matrícula (únic pagament pel curs complet):

Afiliació (4 mesos antiguitat) 50 euros tot el curs complet + 12 € del quadern de text.No afiliació 100 euros tot el curs complet + 12 € del quadern de text.Nova afiliació 50 € tot el curs complet + pagament d’un trimestre d’afiliació* + 12 € del quadern de text. (En aquesta modalitat s’haurà d’enviar també el justificant de pagament del trimestre abans del dia 20 de setembre a opuv@pv.ccoo.es).

*Preu afiliació consulteu en l’enllaç: https://goo.gl/uYSqFs

És imprescindible que hi haja un mínim de 15 alumnes perquè es faça el grup. S’admetrà un màxim de 25 alumnes per grup.Les inscripcions i matriculacions que no seguisquen el procediment, o incomplisquen algun dels requisits, seran anul·lades.

Per a més informació:

Purín Morant

Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià

Telèfon 963 882 100 ext. 72413 opuv@pv.ccoo.es

D’altra banda us informem que Forem, juntament amb l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV, ha obert la inscripció al curs de teleformació valencià C1 que es fa a distància, a través d’Internet. Us hi podeu inscriure en l’enllaç següent on també en trobareu tota la informació: http://www.forempv.ccoo.es/index.asp?ra_id=7&no_id=550