Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FE CCOO PV dóna suport a l’oferta de 7.500 vacants en Secundària i altres cossos

La FE CCOO PV proposa millores del procediment amb la major oferta de vacants en 30 anys

18/10/2018.
    Oposicions 2019-20

La FE CCOO PV valora molt positivament l’oferta pública d’ocupació presentada hui en mesa sectorial. És el desenvolupament per especialitats de les 7.500 vacants de Secundària i altres cossos convocades gràcies als Acords de millora d’ocupació aconseguits per CCOO en l’àmbit estatal.

Recordem que el total de vacants seran 13.000 de les quals ja han sigut ofertades 3.000 pel cos de Mestres en juliol, i encara hi haurà una altra oferta de 2.500 de Mestres en 2021.

La FE CCOO PV ha valorat molt positivament en mesa el fet de què per primera vegada la distribució per especialitats siga per a dues convocatòries, de manera que les persones aspirants ténen la informació necessària sobre les vacants convocades amb l’antelació suficient per a preparar el procediment.

La FE CCOO PV ha defensat que, en el marc de les directives europees de protecció del treball, les persones interines majors de 55 anys, en tot cas, tinguen una oferta de vacants suficient després del procediment.

Valorem que l’actual sistema de concurs-oposició pel que s’ingresa en la funció pública de carrera, protegeix els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i transparència. La FE CCOO continuarà proposant al Ministeri un procediment extraordinari d’ingrés amb proves no eliminatòries en la fase d’oposició, més acords amb la pràctica docent, de manera que qualsevol aspirant puga demostrar les seues competències tant en la teoria i pràctica com en la didàctica i pedagogia de la matèria.

La FE CCOO PV treballarà perquè les ofertes puguen mantindre’s després del periode d’aplicació dels Acords de millota d’ocupació. Entenem que la manera de què la major quantitat posible de persones puguen accedir a l’ocupació estable és mitjançant les ofertes més grans posibles.

Adjunt teniu l'esborrany que Conselleria ens ha lliurat.

Documentació associada