La FE CCOO PV denuncia que centenars de docents no han cobrat el sou

La FE CCOO PV iniciarà accions en Treball si no es resol la situació de les persones que estan sense cobrar des de setembre

30/11/2018.
    Impagaments inici de curs

Al voltant de 700 docents interins i interines, segons informació de Direcció Territorial de València, no han cobrat la nòmina de setembre. En molts casos són persones que encara no han cobrat des de que van començar a treballar en setembre o octubre.

La FE CCOO PV denuncia que aquesta situació es repeteix any rere any i no té explicació que els endarreriments arriben, en els casos més dolents, a 3 mesos.

Aquest matí persones afectades s’ha concentrat en Direcció Territorial, on no s’ha donat solució al problema. La FE CCOO PV iniciarà els tràmits oportuns en Magistratura de Treball si Conselleria no dóna solució immediata al problema de persones que tenen famílies, pagaments i obligacions que no poden atendre sense el sou que han guanyat i no estan cobrant.