Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

El 4 de desembre 57.000 docents participen en les eleccions sindicals a l’ensenyament públic valencià

La FE CCOO PV fa una crida a participar massivament en les eleccions sindicals

• Cal que la participació en les eleccions sindicals siga ben nombrosa en defensa de l’escola pública i dels seus treballadors i treballadores.
  • La FE CCOO PV anima a votar com una forma de mobilitzar-se per la reversió de les retallades.

03/12/2018.
votacions ensenyament

La FE CCOO PV fa una crida a participar massivament en les eleccions. Cal enfortir lluita per la reversió de les retallades i els drets educatius.

Vora 57.000 docents valencians estan convocats aquest 4 de desembre a votar en unes 1500 meses electorals a la pràctica totalitat dels centres educatius públics valencians (col·legis, instituts de secundària, conservatoris, CEFIREs, EASD, ESAD, escoles de persones adultes, escoles oficials d’idiomes i altres centres). Del resultat de les urnes se constituiran les Juntes de Personal docents no universitàries de València, Alacant i Castelló A més, es voten els representants del PDI i del PAS de totes les universitats públiques valencianes.

La FE CCOO PV ha fet una campanya electoral centre a centre fent una proposta sindical amb tres eixos fonamentals: per la reversió de les retallades i la derogació de la LOMCE, en defensa de les ofertes d’ocupació pública per l’estabilitat laboral i educativa, i per estendre la igualtat real entre homes i dones en i des de l’educació.

El sindicalisme de classe de CCOO és el majoritari a nivell estatal en educació. En canvi, a l’ensenyament valencià el sindicalisme corporatiu és el majoritari tant en l’ensenyament públic com el privat. Però en les universitats públiques valencianes CCOO som la primera força sindical.

Cal que la participació en les eleccions sindicals siga ben nombrosa per a que l’administració es trobe amb interlocutors forts en defensa de l’escola pública i dels seus treballadors i treballadores. La FE CCOO PV anima a votar com una forma de mobilitzar-se per la reversió de les retallades.