Federació d'Educació de CCOO PV | 18 d?abril 2024.

Concentració de la comunitat educativa a partir de les 9h a la porta de Conselleria

FECCOOPV en la protesta davant de Conselleria per l'IES del Cabanyal sense acabar des del 2007

CCOO amb la protesta de la comunitat escolar

12/12/2018.
    Concentració ies Cabanyal

La FE CC OO PV dóna suport a la comunitat educativa de l’IES el Cabanyal:
    mares i pares del centre, la directiva, l’alumnat, el professorat i el personal no docent en les seues reivindicacions:

1- L' entrega del centre es va produir amb moltes deficiències no resoltes des de 2007: no funciona el generador d'emergència, hi ha goteres, etc. Eixos defectes de construcció, que encara patixen foren i estan sent reparats amb recursos del centre que podrien ser emprats per a millorar la qualitat de l'ensenyament amb la compra de material fungible par als tallers, compra de llibres, projectors i molts altres materials o infraestructures necessàries.

2-No hi ha prou aules polivalents per a treballar amb la qualitat exigible. I no tenen espai suficient on esbargir-se i esmorzar tranquil·lament.

3- Denucien que el departament d’Educació Física és maltractat com una assignatura menor, sense gimnàs ni pistes en condicions. I que l'alumnat i professorat patix freqüents situacions de risc en el desenvolupament de les unitats didàctiques esportives.

En resum, denucien que l'Administració ha incomplit sistemàticament tot els acords verbals de totes les nombroses reunions, amb els seus responsables. Ja no volen més paraules, volen fets, volen que els acaben el centre.