Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

FECCOOPV defensa l’homologació salarial als centres d’Atenció a persones amb diversitat funcional

• Concentració en defensa de l’homologació

13/12/2018.
elena albert concentració homologació salarial

Concentració en defensa de l’homologació

Huí el sector d’atenció a persones amb diversitat funcional ens hem concentrat a la Plaça Manises de València per a manifestar el nostre malestar per la pérdua salarial que tenim a l’últim any.

CCOO no hem signat la negociació de les tables salarials, l’hem deixat per que considerem ridícula e insuficient la pujada que la patronal (FEAD y ASELDICOVA ) ens proposa.

Estes patronals amparen la no equiparació salarial en que diuen no rebre diners suficients de Conselleria (malgrat que hi ha augments substanciosos en les partides) al·legant que aquests augments han estat destinades a la contractació de nou personal, contractació que en moltes de les ocasions no podem saber si s'ajusta a la pujada pressupostària o si es destina a personal que no és d'atenció directa.

Des de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives, afirmen que en les partides pressupostades sí s'han tingut en compte pujades salarials com les que demandem, i fins i tot superiors. Però, des de CCOO considerem que no hi ha una pujada suficient o que no han pres en compte les pujades previstes per a 2018 ni per a 2019.

Les patronals i la Conselleria manifesten tindre intenció de dialogar per a aconseguir una solució. Però, de nou, som els treballadors i treballadores de este sector , que hem mantés en peu l´atenció a les diversitats funcionals amb el retall dels nostres salaris i les nostres condicions de treball, les que anem a patir, altra vegada, la retallada salarial perque moltes entitats NO van a la paga Extra o la mensualitat de Desembre.

En aquestes condicions, considerem que és el moment de fer-nos sentir:

Les treballadores i treballadors de la atenció a la diversitat funcional hem pagat la crisi, hem soportat la suposada recuperació, i ara, no estem disposades a pagar també la gestió inadequada o ineficient dels recursos empresarials amb els nostres sous.

La justa i raonable pretensió de la FE CCOO PV és QUE NO ES PERDA L'HOMOLOGACIÓ SALARIAL que tants anys i esforç ens va costar aconseguir.