Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

Contra l’abús i el frau en la realització de pràctiques

• Jornada dia 13 de febrer, a les 10.30 hores, sala d’actes CCOO PV (pl. Nàpols i Sicília, 5, València). Oberta la inscripció.

CCOO PV llança la campanya ‘Beques o treballes al País Valencià?’ una iniciativa que posa el focus en la necessitat d’actuar davant l’abús, la precarització i el frau en la realització de pràctiques en empreses o administracions públiques. El sindicat inicia la campanya amb una jornada en la qual s’analitzarà aquesta situació, que afecta majoritàriament persones joves.

30/01/2019.
Campanya Beques o treballes?

Les secretaries d’Ocupació i Formació i de Política Social i Joventut de CCOO PV organitzen la campanya ‘Beques o treballes al País Valencià?'. Una iniciativa centrada en la necessitat d’actuar davant l’abús, la precarització i, en molts casos, el frau en la realització de pràctiques (laborals i no laborals) en empreses o en administracions públiques.

Un problema que afecta principalment les persones joves, i les situa davant d’una situació de vulnerabilitat laboral i social que requereix d’una actuació sindical organitzada.

Presentació Informe 'Generació mòbil'

La campanya comença amb una jornada on intervindran Lola Santillana, secretària d’Ocupació, Qualificació Professional i Migracions de CCOO, i Carlos Gutiérrez, secretari de Joventut i Noves Realitats del Treball de CCOO. La clausura serà a càrrec d’Arturo León, secretari general de CCOO PV. L’acte tindrà lloc el dimecres 13 de febrer, a la seu de CCOO PV de València (pl. Nàpols i Sicília, 5).

La jornada abordarà diferents qüestions d’interés, com ara el Pla de xoc d’ocupació jove i les últimes mesures aprovades en matèria de pràctiques en el Reial decret llei 28/2018 de 28 de desembre. A més, s’aprofitarà per presentar l’Informe 'Generació mòbil', així com la Guia d’aprenentes, becaris/àries i treball precari.

Per realitzar la inscripció a la jornada, les persones interessades poden omplir aquest formulari.