Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

Reunió entre la FECCOOPV i la Patronal AVECOE per abordar un possible Conveni Col·lectiu d’Oci Educatiu i Animació sociocultural d’àmbit autonòmic

• L’Associació Valenciana d’Empreses Culturals i d’Oci Educatiu i la Federació d’Ensenyament de CCOOPV han tingut aquesta reunió per tal d’unificar criteris en la possible articulació d’un Conveni Col•lectiu que millore les condicions d’aquest sector al País Valencià.

30/01/2019.
patronal sector oci i temps lliure

Ambdues entitats que es reconeixen com a interlocutores legítimes (ostenten la representativitat i són signataris del mateix Conveni en l’àmbit Estatal) han mantés aquesta reunió de caràcter institucional per abordar un diàleg bilateral al voltant de la necessària dignificació del sector sociocultural i educatiu a la nostra Comunitat.

Amb l’objectiu i voluntat ferma d’adaptar les diferències territorials des de l’àmbit estatal a les particularitats i realitats de l’activitat socioeducativa de la Comunitat Valenciana i de millorar les condicions laboral i salarials, s’inicia aquesta trobada que vol explorar la possibilitat d’apropar el Conveni Estatal a l’àmbit autonòmic i que en altres sectors com el de Discapacitat o Menors han
donat un resultat positiu en quant a millora de les condicions dels professionals i dels serveis.