Milers de sindicalistes de CCOO i UGT reclamaran el 8 de febrer a Madrid MÉS FETS, MENYS PARAULES

04/02/2019.
    vaga 8 M madrid

CCOO i UGT han organitzat una assemblea conjunta, que reunirà 10.000 sindicalistes de tot el país i de tots els sectors de la producció i dels serveis el pròxim 8 de febrer a Madrid, amb la qual intensifiquen la seua ofensiva per a reclamar #*HechosYa al Govern i a les organitzacions empresarials, que complisquen els pactes. Amb el taxatiu lema “MÉS FETS MENYS PARAULES", CCOO i UGT exigeixen als empresaris que traslladen als convenis col·lectius la pujada salarial entorn del 3% i el salari mínim de conveni de 14.000€ anual pactat, i al Govern, una modificació substancial de la reforma laboral i que derogue la reforma de les pensions. L'assemblea forma part d'una campanya que creixerà en intensitat i es prolongarà en el temps fins a aconseguir aquestes reivindicacions. L'acte podrà seguir-se en directe a partir de les 11 hores