Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Més de cent docents encara no han cobrat el sou des de novembre

• La FE CCOO PV denuncia que torna a repetir-se la situació donada amb les contractacions d’inici de curs
  • El sindicat instarà a Direcció de Personal a una reunió per tal de donar solució i evitar que aquesta situació es reproduïsca

La Federació d’Ensenyament de CCOO PV considerem inadmissible que les persones treballadores no cobren el seu sou puntualment i defensarem ara, com sempre, els seus drets laborals.

07/02/2019.
impagos nominas

Més de cent docents encara no han cobrat el sou des de novembre

A finals de novembre la FE CCOO PV ja va denunciar el retràs de pagament a companyes interines i interins contractades des del inici del curs. Aquesta situació es va regular posteriorment però torna a donar-se amb les noves contractacions des de novembre. Estem parlant d’uns 150 docents que tenen pagaments i obligacions que no poden atendre sense el sou que han guanyat per no cobrar-lo en el seu temps.

La FE CCOO PV lamenta que aquesta situació es repeteix contínuament i no té explicació que els endarreriments arriben, en els casos més dolents, a 3 mesos.

Des del nostre sindicat, instarem a Conselleria a una reunió per tractar aquests endarreriments en el pagament als seus treballadors i treballadores, donant solucions immediates a la situació actual i que eviten tornar a patir aquest greu problema. En cas contrari, la FE CCOO PV iniciarà els tràmits oportuns en el orde jurídic social.