Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

Presentació de la Revista Quaderns d'Educació Contínua: 20 anys de l'inici de la seua primera edició.

Aquest número en particular tracta sobre habitar la formació de persones adultes. Com sabeu, es tracta d’una revista que recull tant recerques com experiències de l’educació i formació de persones adultes arreu, però sempre amb referències al País Valencià, Catalunya i les Illes.

11/03/2019.
    Invitació Presentació Quaderns d' Educació Contínua

PRESENTACIÓ REVISTA QUADERNS D'EDUCACIÓ CONTÍNUA: 20 ANYS DE L'INICI DE LA SEUA PRIMERA EDICIÓ

Este dimecres 13 de març de 2019, presentació del núm. 39-40 de la revista Quaderns d’Educació Contínua que editem des d’un ventall d’organitzacions de novació educativa i pedagògica,sociopolítica i cultural... entre d’elles l’Institut Paulo Freire a Espanya. Aquest número en particular tracta sobre habitar la formació de persones adultes. Es tracta d’una revista que recull tant recerques com experiències de l’educació i formació de persones adultes arreu, però sempre amb referències al País Valencià, Catalunya i les Illes. En aquesta ocasió, a més, celebrem malgrat l’escàs suport institucional, els 20 anys de la revista, que ha estat i és una eina permanent i oberta d’intercanvi i autoformació de les i dels professionals de l’Educació Permanent.

Serà a les 19 h en el Centre Sindical 1er de maig (c/ Serrans, 13, València)

La presentació corre a càrrec de:

Gustau Muñoz, escriptor;

Clara Arbiol, Universitat de València;

Xelo Valls, sec gral. Federació d’Ensenyament de CCOO-PV;

Pep Aparicio Guadas, Institut Paulo Freire

Esteu totes i tots convidades.