Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

Convocada la prova de C1 de valencià per a persones, no exemptes, aspirants a les proves d'ingrés

• Alhora, les persones aspirants amb C1, que no el tinguen validat, tenen fins al 30 d'abril per a registrar-lo.

La prova es realitzarà el dia 13 d’abril, dissabte, a les 9.00 h, en la Universitat Politècnica de València, Escola d’Enginyeria Informàtica, Edifici 1G, situada en el Camí de Vera, s/n, de València.

04/04/2019.
C1 Valencia

Les persones aspirants que hagen obtingut el certificat de nivell C1 en valencià, i no ho hagen validat, d’acord amb el que es preveu en l’art. 16 de l’Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, hauran de presentar-ho en els registres de qualsevol de les direccions territorials d’educació, abans del 30 d’abril.

Pots accedir a la resolució des d'aquest enllaç:

Alhora,

Validació del C1 de Valencià aquelles persones aspirants que no ho tinguen validat:

"Les persones aspirants que hagen obtingut el certificat de nivell C1 en valencià, i no ho hagen validat, d'acord amb el que es preveu en l'art. 16 de l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, hauran de presentar-ho en els registres de qualsevol de les direccions territorials d'educació, abans del 30 d'abril."

Enllaços relacionats