Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

CCOO PV manté la representació del personal de suport educatiu en les juntes de personal d’Administració Pública

En un context d’augment de representació del sindicat majoritari junt a la dreta sindical, les educadores seguiran representades en les juntes de personal corresponents pel sindicalisme de classe que practica FECCOOPV

24/05/2019.
    eess psec

En les eleccions celebrades el dia 22 de maig per a escollir els representants a les Juntes de Personal dels funcionaris i funcionàries de la Generalitat Valenciana CCOO ha mantingut la representativitat que ostentava. Malgrat a una baixa participació electoral i una alarmant tendència emergent de suport a les opcions més conservadores, CCOO aconsegueix mantindre la representativitat que ostentava al darrer període.

FE CCOO PV felicita a totes les companyes i companys que han participat al procés electoral i s’enorgulleix del suport que ha tingut la candidatura de CCOO, composada majoritàriament per dones, i de la consolidació de les companyes educadores representants en la junta de personal.

En aquest context, els i les representants electes de la FE CCOOPV renoven el compromís sindical en la defensa d’aquelles reivindicacions pels les quals hem treballat al llarg del mandat anterior:

El compliment i ampliació dels acords del Pacte de la Mesa Sectorial que millora les condiciones de treball del personal d’educadors d’especial i infantil i de fisioterapeutes.El compliment de la sentència del TSJ, guanyada per CCOOPV, que determina que els educadors i educadores no són monitors de menjador.El compliment del compromís de l’administració de reclassificar al grup B a tot el personal educador.La millora de la formació del personal i la seua adequació a les necessitat específiques de cada sector professional.La reivindicació de les jubilacions anticipades en el nostre sector i la negociació de les condicions concretes d’aplicació.Continuarem reclamant l’aprovació de noves ofertes d’ocupació pública i vetlarem pel correcte desenvolupament del pla d’estabilitat en l’ocupació publica pel període 2017 – 2020.

CCOO, com sindicat de classe que som, continuem treballant per millorar les condicions als col·lectius més desfavorits, fent treball conjunt amb totes les organitzacions que en defensen estes mateixes reivindicacions.