Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

Curs intensiu de capacitació per a l’ensenyament en valencià

• Preinscripció i matrícula en línia del 17 al 26 de juny.

Enguany, l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV, organitza un curs intensiu de capacitació per a l’ensenyament en valencià, dirigit a tota persona interessada a preparar-se aquesta prova (pròxim examen 28 de setembre 2019).

17/06/2019.
Classe

El curs tindrà un format presencial es farà a la ciutat de València i tindrà una durada total de 30 hores repartides en 5 setmanes durant tot el mes de juliol. Les persones afiliades tindran un preu reduït i es farà un descompte a la nova afiliació.

Aquest curs pretén assessorar i aprofundir en els continguts de la prova: qüestions de llengua, plurilingüisme en el sistema educatiu, teories sobre l’aprenentatge de segones llengües, avaluació, ensenyament TILC, unitats didàctiques.

Durada:

De l’1 al 31 de juliol.

Horari:

Dilluns i dimecres de 16 a 19 h.

Preu:

Un únic pagament de matrícula per tot el curs:

- Afiliació (4 mesos d’antiguitat) 50 € pel curs complet.

- No afiliació 100 € pel curs complet.

- Nova afiliació 50 € pel curs complet, més el pagament d’un trimestre d’afiliació (consulteu ací l’import) la quota superreduïda es farà amb un únic pagament anual). En aquesta modalitat s’haurà d’enviar també el justificant de pagament d’afiliació abans del dia 1 de juliol a opuv@pv.ccoo.es L’afiliació l’heu de gestionar personalment en el sindicat.

Preinscripció i matrícula:

Del 17 al 26 de juny.

Instruccions:

1r- Cal ompli el formulari de preinscripció (fes clic en l’enllaç següent: http://www.pv.ccoo.es/capacitacio)

2n- S’ha de fer efectiu el pagament de matrícula (via transferència al número CaixaBanK - ES14-2100-6208-0222-0001-3771, en concepte heu d’indicar: nom i cognoms. Capacitació 2019).

3r- Cal enviar el justificant de pagament a opuv@pv.ccoo.es (Indiqueu si sou nova afiliació).

- En cas de superar el nombre de places oferides, es valorarà l’ordre de pagament. A aquelles persones que no obtinguen plaça se’ls retornaran els diners.

- El procés de selecció i matriculació finalitza el 26 de juny.

ATENCIÓ:

És imprescindible que hi haja un mínim de 16 alumnes perquè es faça el grup. S’admetrà un màxim de 25 alumnes per grup.

A partir del dia 27 de juny s’enviarà un correu confirmant el començament i lloc del curs a les persones admeses.

Les inscripcions i matriculacions que no seguisquen el procediment, o incomplisquen algun dels requisits, seran anul·lades.

Per a més informació:

Purín Morant