Federació d'Educació de CCOO PV | 16 d?abril 2024.

La FE CCOO PV insta a Conselleria a resoldre immediatament les al.legacions del procediment d’oposició

Almenys 112 tribunals han corregit el número de persones aspirants que han superat la primera prova

08/07/2019.

La FE CCOO PV ha analitzat les actes provisionals i definitives del procés d’oposició que es van publicant i ha constatat que, almenys 112 tribunals, han atès al·legacions i resolt a favor de persones opositores que d’aquesta manera han passat la primera prova.

Aquest fet mostra que, encara que el temps i les condicions de treball dels tribunals no han estat els recomanables sota el punt de vista del nostre sindicat, han fet un gran treball de revisió de les múltiples al·legacions pròpies d’un procés en el qual participen més de 18.000 persones.

D’altra banda, la FE CCOO PV demana a Conselleria que resolga immediatament les al·legacions que encara estan sense atendre, com el cas d’un examen que pot haver sigut perdut. El sindicat defensa que el procediment d’oposició ha de ser absolutament garantista i transparent, condicions prèvies per poder assegurar els drets de les persones aspirants.

Demanem també a Conselleria l’avaluació del sistema de reclamacions per a, si cal, introduir millores que puguen donar més seguritat a totes les persones que participen en el procediment, tant aspirants com membres de tribunals.

Com a sindicat que defensa l’ocupació pública estable i que ha aconseguit la major convocatòria de les últimes dècades, estem al costat de les persones aspirants oferint un servei de consulta mitjaçant el correu CCOOtajuda@pv.ccoo.es i presencialment amb les permanents sindicals en els centres on es realitzen les proves.