Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FECCOO insta la Generalitat i les universitats per a signar el Conveni Col•lectiu del Personal Laboral

Nomenats els càrrecs responsables de la política universitària valenciana, endarrerir la signatura definitiva del conveni és inadmissible

17/07/2019.
    És el moment punys

El 24 d’abril la Conselleria d’Educació, les cinc universitats públiques valencianes i els sindicats CCOO, UGT, CSIF i SEP vam firmar un preacord de conveni col·lectiu per al personal laboral de les universitats valencianes.

Amb aquesta signatura es va culminar una negociació de quasi tres anys i es va posar fi a un període de més de vint anys en el qual no va haver-hi voluntat de negociar un conveni col·lectiu. Aquest fet, va convertir la nostra comunitat en l’única de l’Estat amb més d’una universitat pública que no tenia aquest tipus de normativa.

Els diferents processos electorals duts a terme durant els mesos d’abril i maig han condicionat la signatura definitiva del document que implicarà millores substancials en les condicions laborals del personal afectat.

Tenint en compte el temps transcorregut i que, ara per ara, s’han fet els nomenaments corresponents en l’organigrama de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital , des de la FECCOOPV reclamem la signatura definitiva d’aquest nou conveni per tal que es posen en marxa els mecanismes necessaris perquè tot el personal laboral de les universitats accedisca a les millores negociades.