Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

La FECCOOPV organitza les IV Jornades Formatives per a plantejar els reptes organitzatius

Aquestes Jornades van destinades als i les Permanents de la FECCOOPV per formar-se i debatre al voltant dels reptes organitzatius.

11/10/2019.
    Cartell IV Jornades Reforç Ideològic FECCOOPV Moment de Crèixer

Els propers dies 16 i 17 de Novembre es realitzaràn a les instal·lacions del Teularet Centre d'Ecoturisme a Enguera,les Jornades de Formació de la FECCOOPV. En aquesta ocasió contarem amb la participació de Bruno Estrada, Economista, Adjunt a la Secretaria General de CCOO i autor de varios llibres. També contarem amb la presència d'Andres Querol responsable d'Organització de la CONC, a més de la intervenció de Pau Diaz com a responsable d'Organització de la FECCOOPV. Aquestes Jornades que arriben a la seua 4a edició tenen com a objectiu formar i debatre als i les Permanents de la Federació d'Ensenyament dins del Pla de Formació de Quadres de la mateixa.