Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Matrícula oberta als cursos intensius presencials de valencià: B1, C1 i C2

• Període de PREINSCRIPCIÓ del 16 d'octubre al 4 de novembre.
  • Període de MATRÍCULA del 12 al 27 de novembre.

L’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO organitza cursos presencials a la ciutat de València dels nivells B1 (elemental), C1 (mitjà) i C2 (superior) de valencià, dirigits a tota persona interessada a aprendre la llengua o que necessite preparació per a les proves oficials de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià) de gener 2020.

15/10/2019.
Imatege d'arxiu d'una classe dels cursos de l'OPUV

Els nostres cursos pretenen repassar de manera intensiva els continguts d’expressió oral, d’expressió escrita i de gramàtica, ortografia i lèxic necessaris segons les exigències del nivell. La metodologia utilitzada és teoricopràctica i està adaptada als models de prova oficials. Per al bon aprofitament del curs cal haver assolit el nivell previ al qual us apunteu.

Equivalència dels certificats de la CIEACOVA i de la JQCV

Els certificats expedits per la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià són equivalents als de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) segons l’Ordre 7/2017, de 2 de març de 2017, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

El període d’inscripció als exàmens de gener 2020 de la CIEACOVA estarà comprés entre els dies 11 i 29 de novembre de 2019, cada universitat convocant té el seu propi calendari i normes d’inscripció. Més informació: CIEACOVA

Informació detallada cursos OPUV

HORARI (cursos PRESENCIALS a la ciutat de València)

B1 dilluns i dimecres de 16 h a 19 h (3 hores/dia - total curs 5 setmanes-30 hores. Del 2 de desembre al 20 de gener).

C1 dilluns i dimecres de 16 h a 19 h (3 hores/dia - total curs 5 setmanes-30 hores. Del 2 de desembre al 20 de gener).

C2 dimarts i dijous de 16 h a 19 h (3 hores/dia - total curs 5 setmanes-30 hores. Del 5 de desembre al 21 de gener).

PREINSCRIPCIÓ cursos

Del 16 d’octubre al 4 de novembre.

MATRÍCULA cursos

Del 12 de novembre al 27 novembre.

PREU matrícula (únic pagament pel curs complet):

A) Afiliació (amb 4 mesos d'antiguitat) 50 euros del curs + 12 euros del preu del quadern de text.

B) No afiliació 100 euros del curs  + 12 euros del preu del quadern de text.

C) Nova afiliació 50 euros tot el curs complet + pagament d’un trimestre d’afiliació* + 12 euros del preu del quadern de text. (En aquesta modalitat s’haurà d’enviar el justificant de pagament del trimestre abans del dia 29 de novembre a opuv@pv.ccoo.es).

*Preu afiliació consulteu en l’enllaç: QUOTES

ATENCIÓ  a les instruccions de PREINSCRIPCIÓ:

En cas de superar el nombre de places oferides, es valorarà l’ordre de preinscripció.

1.- Per accedir i omplir el formulari fes clic en l’enllaç següent: https://www.pv.ccoo.es/valencia

2.- Si se t’admet al curs, el dia 12 de novembre rebràs un correu (revisa la safata d’spam) amb les indicacions per fer efectiva la teua matrícula (via transferència).

• Compte! sols disposaràs de 3 dies per fer el pagament i enviar el justificant de pagament a opuv@pv.ccoo.es

3- Si en aqueix termini de 3 dies les persones seleccionades no fan efectiva la matrícula o no envien el justificant de pagament, es passarà a les persones següents que han quedat en llista d’espera. Per tant, el 18 de novembre, s’enviaria un correu electrònic de matrícula a aquestes noves persones seleccionades.

4- El procés de selecció i matriculació finalitza el 27 de novembre.

IMPORTANT:

És imprescindible que hi haja un mínim de 15 alumnes perquè es faça el grup. S’admetrà un màxim de 25 alumnes per grup.

A partir del dia 5 de desembre s’enviarà un correu confirmant el començament dels cursos a les persones admeses. Les inscripcions i matriculacions que no seguisquen el procediment, o incomplisquen algun dels requisits, seran anul·lades.Recordeu de matricular-vos a les proves de la CIEACOVA. Del 23 de desembre al 6 de gener no hi haurà classe.

Per a més informació:

Purín Morant