Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

FE CCOOPV registra sol•licitud de l’informe que entrebanca la signatura del Conveni Laboral d’Universitats a la Conselleria d’Hisenda i a la Conselleria de transparència

D’altra banda, tots els sindicats de la comissió negociadora hem demanat conjuntament una reunió urgent de les parts

24/01/2020.
    Conveni Universitats Ja

Dijous 23 de gener i junt amb la resta de sindicats de la comissió negociadora del Conveni d’universitats, es va registrar petició conjunta per a que la Consellera o el Secretari Autonòmic ens convoque a totes les parts de la comissió per tal d’aclarir que la situació tant per a la part de la patronal (universitats) com a la part sindical, donat que fins ara les reunions han estat per separat.

Davant la situació sobrevinguda de dimissió i cessament del Secretari Autonòmic, Sr. Tabares, des de la FECCOOPV hem registrat ambdues sol·licituds adreçades a la Conselleria d’Hisenda i a la Conselleria de Transparència de l’informe que argumenta la impossibilitat de la signatura del conveni laboral d’universitats.

Les informacions vessades en premsa apunten que l’impediment és a causa de les quantitats assignades per fer els pressupostos de cada universitat en matèria de personal. Com a part de la comissió negociadora del III Conveni Laboral de les Universitats Públiques Valencianes no tenim aquesta argumentació motivada, i des de la FE CCOOPV la considerem necessària i així caminar cap a la resolució exitosa del conflicte.

La FE CCOO PV demanem tindre coneixement de les raons per estudiar fórmules de desbloqueig, be siga en l’àmbit autonòmic o estatal. De no ser així el conflicte seguirà existint i ens aboquen a mobilitzacions sostingudes en el temps.

El personal laboral de les universitats públiques espera una resposta al bloqueig de la millora de les seues condicions laborals preacordades fa ja 9 mesos.