Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FECCOOPV obri un procés d’assemblees al País Valencià per a participar en la Conferència de Joventut de CCOO

La Federació d'Ensenyament obri un procés de debat i reflexió sobre les diferents fórmules per a impulsar la participació de la joventut treballadora al sindicat. Durant tot el mes de febrer se celebraran assemblees als diferents territoris del PV, en les quals es debatrà la proposta de document elaborat amb el lema ‘Joves, amunt! Repensar, canviar, actuar’.

27/01/2020.
    Conferencia Joves FECCOOPV

Per seguir enfortint els diferents espais de joves a la federació i als territoris de la nostra organització, hem convocat al conjunt de joves a participar en les assemblees que debatran la proposta de document elaborat amb el lema ‘Joves, amunt! Repensar, canviar, actuar’.

Aquest procés assembleari servirà també per a l’elecció de les persones que conformaran les delegacions que assistiran a la Conferència de Joventut de CCOOPV i a la Conferència Confederal de Joventut a Madrid els dies 17 i 18 d’abril. Això permetrà assumir les qüestions que reben el màxim suport i que marquen els reptes i les prioritats a abordar en la nostra organització.

Des de FECCOO PV fem una crida a la participació en les assemblees per fer un sindicat molt més proper a la realitat de la joventut. Per tal de participar t'hauràs d'inscriure a aquest enllaç abans del 03 de febrer

Calendari d’assemblees FECCOO PV:

- 08 de febrer: Elx.

- 15 de febrer: Castelló.

- 15 de febrer: València.

- 29 de febrer: Ensenyament CCOO PV.