Federació d'Educació de CCOO PV | 19 de març 2024.

Els ensenyaments artístics superiors també han d’ordenar-se en les fases de desescalada i nova normalitat

La FE CCOO PV ha demanat entrevista o reunió per tractar totes les qüestions acadèmiques i d’organització de proves al director de l’ISEACV

27/05/2020.
    Ensenyaments artístics

Aquesta petició s’ha registrat i enviat tant a la Conselleria d’Educació, de qui depenen els edificis i personal, com a la Conselleria d’Universitats, de qui depén orgànicament l’ISEACV i l’ordenament acadèmic dels ensenyaments que s’imparteixen en l’ISEACV, ensenyaments que condueixen a titulacions equivalents a graus.

A més, en la Mesa Sectorial d’Educació hem insistit en la necessitat d’ordenar i de tindre instruccions al respecte.

En una entrevista recent amb la consellera d’Universitats, FE CCOO PV també hem insistit en aquesta necessitat.

Tenim propostes relatives a mesures de prevenció en ensenyaments artístics on per les seues característiques d’ús d’instruments de vent, altre tipus d’instruments (en interpretació individual o col·lectiva) així com d’eines per a altres disciplines artístiques tenen la seua especificitat.