Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

La FECCOOPV aconsegueix que per primera vegada es convoque reunió de l’ISEACV en el marc de la Conselleria d’Universitat

A petició del sindicat la Consellera d’Universitats convoca a la part sindical i a la direcció de l’ISEACV

30/06/2020.

L’ISEACV depèn orgànicament de la Conselleria d’Universitat i, per això, l’organització acadèmica dels Ensenyaments Artístics Superiors han de tractar-se en l’àmbit d’esta Conselleria.

Des de la FECCOOPV hem estat insistint en la necessitat de tractar l’inici de curs 20-21, així com l’ordenament de com s’anaven a desenvolupar les provés d’accés que es celebraran en aquests darrers dies de juny o principi de juliol.

La FECCOOPV hem fet propostes i les hem fet arribar a la direcció de l’ISEACV i també a la Conselleria d’Educació (de qui depenen les infraestructures i el personal) per desenvolupar les proves d’accés. Ja vàrem instar i aconseguir reunió de la part sindical amb el director de l’ISEACV el passat 17 de juny. No obstant això, el grup de treball que demanàvem per poder avançar en el diàleg i treball comú, no ha estat creat.

Ara reclamem tractar com ordenar l’inici de curs i que les organitzacions sindicals, legítimes representants del professorat que treballa en aquests centres, tinguem la interlocució i participació en la proposta que hem estat demanant durant setmanes.

La Consellera d’Universitat s’ha reunit i acordat amb els equips rectorals de les universitats públiques valencianes com es portarà a terme l’inici de curs vinent i, per la seua dependència, cal que també lidere aquest diàleg per als Ensenyaments Artístics Superiors.

Des de la FECCOOPV seguirem lluitant pel reconeixement d’aquests ensenyaments i el tractament de l’ordenació acadèmica, les infraestructures i el personal en els diferents àmbits d’on depenen, Conselleria d’Universitat i Conselleria d’Educació respectivament.