Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

CS Acord Curs 2020-21

La FE CCOO PV hem plantejat algunes preguntes en la Comissió de Seguiment de l'Acord per al curs 2020-21

27/07/2020.
    Informacions CS Acord 2020-21

CCOO hem demanat la distribució respecte de l’augment de plantilla per l’excepcionalitat de la COVID per etapes de la pública i augment en concertada: 4374 places.
    Resposta administració:
    3867- Centres d’Ensenyament Públic:
    2402- Centres Inf. i Primària.
    1465 Centres Secundària i Batxillerat i FP
    507- concertada
    El PAM va a banda. No està inclòs en aquestes xifres.

Altres qüestions que hem plantejat:

-calendarització dels plans de contingència.
    Administració: el protocol de Sanitat s’enviarà demà. Un model per a cada tipologia de centre a banda del model general. Cada centre podrà completar el seu pla propi. S’avançarà tot el que es puga aquests dies i la resta la primera setmana de setembre.

-adaptació dels objectius curriculars per a evitar greuges comparatius que puguen angoixar a l’alumnat, professorat i famílies quant a les diferències en el mateix nivell de diferents centres, depenent de la major o menor presenciabilitat.
    Administració: en la ESO són els centres els qui poden establir les competències bàsiques i clau a assolir per l’alumnat del centre. En Batxillerat, l’Administració Educativa podrà fer els ajustaments necessaris per a contemplar la singularitat de la situació.

-quantes persones més hi haurà per centre?
    Administració: 2 de mitjana per primària i 4 per secundària.

-dotació de material.
    Administració: 14.500 tauletes inicials. També tenen comprades 15 mil més que ja estan en magatzem per ser distribuïdes. A més del material que es cobresca des del pla del Ministeri. Consideren que amb tot es va a cobrir al 100% de les necessitats detectades per l’enquesta feta als centres respecte a l’alumnat.
    D’altra banda, tots els centres de primària tindran una línia de Webex per cada aula i 1 linia Webex per cada professor/a en secundària.