Federació d'Educació de CCOO PV | 23 d?abril 2024.

FE CCOO PV exigeix instruccions d’inici de curs per als Ensenyaments Artístics Superiors

Encara no s’han negociat les instruccions per al setembre per als Ensenyaments Artístics Superiors ni l’adaptació a la situació de Covid19

31/07/2020.
    Covid19

En diverses ocasions de les darreres setmanes hem valorat el fet que gràcies a la pressió sindical exercida de forma constant per la Federació d’Ensenyament CCOO PV hem aconseguit la creació d’un grup de treball format per representants de la Conselleria d’Universitats, la direcció de l’ISEACV i els sindicats representatius en els centres artístics superiors.

En aquest grup de treball hem tractat temes relatius a l’ISEACV i que amb caràcter d’urgència calia aclarir, com ara l’organtizació i realització de les proves d’accés respectant les mesures de seguretat derivades de les precaucions imposades per la Covid19.
    Ara bé, després de setmanes demanant reunions del grup de treball per esclarir instruccions per a començar el curs vinent, on participen les dos conselleries de les que depèn l’ISEACV i la pròpia direcció, acaba el curs amb el buit de les indicacions pertinents per a començar qualsevol curs i aquest en particular encara més.

Com a representants del professorat i com a agents socials més representatius al País Valencià subratllem la necessitat de que tinguem aquesta negociació el més aviat possible i que les persones treballadores dels centres així com els equips directius, puguen conèixer abans de començar el curs quin serà el tractament de l’assistència presencial, la concreció dels plans de contingència, el procediment d’assignació d’especialitats docents i grups classe, si les adaptacions necessàries a la situació tindran efecte en les plantilles o si el professorat ha de preparar-se i formar-se per a docència en línia.

Acabem de conèixer el canvi en la direcció de l’ISEACV. Esperem que aquest canvi servesca per donar impuls als Ensenyaments Artístics Superiors. Treballarem per a què així siga.