Federació d'Educació de CCOO PV | 16 d?abril 2024.

La FECCOOPV inicia un procés de mobilitzacions per a aconseguir la Rehomologació i Equiparació salarial als sectors de Diversitat i Menors

Aprofitant l’elaboració dels pressupostos, des dels sectors de Diversitat i Menors s’inicia una ronda de reunions amb els diferents grups parlamentaris

21/10/2020.
    Mobilitzacions per la Rehomologació

Des dels sectors de diversitat i menors, després d’un procés d’assemblees amb les diferents representants dels treballadors-res dels centres, s’ha decidit iniciar una sèrie de mobilitzacions per tal d’aconseguir l’homologació salarial al sector de Diversitat Funcional i Salut Mental i l'equiparació salarial per al sector d'Infància i Adolescència.

Per a la FECCOOPV és de justícia que el reconeixement de la seua feina passe per aquesta rehomologació i equiparació dignificant així aquests serveis.

Per tant hem convocat concentracions a València, Alacant i Castelló (podeu descarregar-vos els cartells i penjar als centres)

- En València dia 29 a les 11,00 en C/ Palau
    - En Castelló dia 30 a les 11,00 en Av/ Germans Bou
    - En Alacant dia 30 a les 11,00 en Plaça de la Montañeta

Aquelles delegades i delegats que pugueu acudir, envieu-nos confirmació per correu o WhatsApp a les següents adreces:

En València: neus.carrasco@pv.ccoo.es / adiaz@pv.ccoo.es
    En Castelló: hmontins@pv.ccoo.es
    En Alacant: jalzamora@pv.ccoo.es

Us esperem, juntes ho aconseguirem.

La FE CCOO PV sempre al costat de les persones treballadores!!!