Federació d'Educació de CCOO PV | 18 d?abril 2024.

Concurs General de Trasllats

• Termini de presentació de sol·licituds i documents serà del 5 al 26 de novembre de 2020, tots dos inclosos
  • Durant gener de 2021 s’obrirà un termini de set dies naturals per cursar les peticions telemàtiques

02/11/2020.
Concurs de Trasllats 2020-21

El termini de presentació de sol·licituds i documents serà del 5 al 26 de novembre de 2020, tots dos inclosos. Durant aquest termini podrà desistir-se de la sol·licitud presentada.

Conclòs el termini de presentació de sol·licituds, no serà tinguda en compte cap sol·licitud ni cap modificació d’aquesta, ni cap documentació referida als mèrits aportats, ni, així mateix, renúncies a la participació, excepte el que estableix la base setze.

Durant el mes de gener de 2021 s’obrirà un termini de set dies naturals perquè les persones que hi participen sol·liciten via telemàtica les seues peticions.

Tots els requisits de participació, així com els mèrits assenyalats en l’annex III de l’Ordre EFP/942/2020, de 5 d’octubre, i l’annex I d’aquesta resolució que al·leguen els i les participants s’han de tindre complits o reconeguts en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, amb l’excepció del requisit de permanència de dos anys, almenys, des de la presa de possessió de la destinació definitiva, que per a la participació voluntària haurà de tindre’s a la finalització d’aquest curs escolar.

Només es prendran en consideració aquells mèrits que, degudament justificats en la forma indicada en el barem de mèrits, s’al·leguen durant el termini de presentació de sol·licituds.

L’Administració educativa incorporarà d’ofici els mèrits que consten en el registre de personal docent (full de serveis i formar part dels tribunals dels procediments selectius convocats en l’àmbit de gestió de la Comunitat Valenciana).

Convocatòria MESTRES

Convocatòria SECUNDÀRIA I ALTRES COSSOS