Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

Fase pràctiques oposicions 2019. Llistat d'aspirants aptes

• Persones aspirants declarades aptes per al seu nomenament com a funcionàries de carrera
  • S'ha validat l'aptitud medicolaboral de les persones que van quedar pendents d'aquest examen prenent com a base els certificats mèdics aportats per a l'alta en nòmina
  • Les persones amb destí provisional hauran de participar obligatòriament al concurs de trasllats

09/11/2020.
Ajornament oposicions

Per l'Ordre 7/2019, de 28 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, es va convocar procediment selectiu d'ingrés i procediment per a l'adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional (DOGV 8498).

Ateses les circumstàncies excepcionals derivades de la crisi de la Covid-19, no ha sigut possible citar tot el personal que es trobava realitzant les pràctiques durant el passat curs, tal com exigeix la base 7.4 de la convocatòria, de manera que s'ha validat l'aptitud medicolaboral de les persones que van quedar pendents d'aquest examen prenent com a base els certificats mèdics aportats per a l'alta en nòmina.

Per tant, havent realitzat la fase de pràctiques les persones aspirants seleccionades, i comprovat que reuneixen els requisits generals i específics de participació establits en la convocatòria, resolc:

Primer

Declarar aptes en la fase de pràctiques, per haver rebut aquesta avaluació de la comissió qualificadora, les persones aspirants que figuren en l'annex de la present resolució.

Segon

Aprovar l'expedient del procés selectiu per a ingrés en els cossos de professors d'Ensenyament Secundari, professors d'escoles oficials d'idiomes, professors de Música i Arts Escèniques, professors d'Arts Plàstiques i Disseny i professors tècnics de Formació Professional, i remetre al Ministeri d'Educació i Formació Professional la llista de persones aspirants seleccionades i declarades aptes, que figuren en l'annex de la present resolució, perquè procedisca a nomenar-les com a funcionaris i funcionàries de carrera de conformitat amb la puntuació obtinguda, i això amb efectes econòmics i administratius d'1 de setembre de 2020.

Tercer

D'acord amb el que es preveu en la convocatòria, els aspirants hauran d'obtindre la seua primera destinació definitiva en l'àmbit de gestió de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, acudint amb caràcter forçós al concurs, tal com disposa l'article 12 del Reial decret 1364/2010, de 29 d'octubre, pel qual es regula el concurs de trasllats d'àmbit estatal entre personal funcionari dels cossos docents contemplats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació i altres procediments de provisió de places a cobrir per aquests.

Resolució i llistats

Enllaços relacionats