Federació d'Educació de CCOO PV | 23 d?abril 2024.

Els acords signats per CCOO comporten més millores per al professorat valencià

• Pagament de triennis i sexennis per al professorat en pràctiques
  • Assignació d’1,6 milions d’euros per reduir la bretxa salarial entre homes i dones
  • Contractació de més personal administratiu destinat a la gestió de les borses de treball

19/11/2020.
Assignació massa salarial

Conselleria ha fet pública l'assignació del 0'3% de la massa salarial per al proper any i que fou negociada en la Mesa Sectorial de la setmana passada. Una qüantitat total de 4,88 milions d'euros distribuits de la següent manera:

✅ 2,5 milions d'euros per al pagament de triennis i sexennis per al professorat en pràctiques

✅ Assignació d’1,6 milions d’euros per reduir la bretxa salarial entre homes i dones, millorant el poder adquisitiu de les docents (vora el 90% són dones) que redueixen la jornada o s’acullen a una excedència no retribuïda per cura de fills o filles

✅ 755 mil euros per contractar més personal administratiu destinat a la gestió de les borses de treball

El sindicat valorem positivament l’assignació del 0’3% de la massa salarial que ha anunciat Conselleria per aquestes partides pal·liant en part discriminacions històriques patides per aquests col·lectius.

Recordem que aquest fons addicional es deriva dels Acords de Millora de l’Ocupació signats per CCOO amb el Ministeri, amb els quals també hem aconseguit la convocatòria de 13 mil places d’oposicions docents al País Valencià, les pujades salarials dels darrers anys (després de molts anys amb el sou congelat) i altres millores laborals com ara per la conciliació laboral o cobertures en les IT.

CCOO seguirem aconseguint millores per al professorat i l’ensenyament valencià, fent valdre la nostra força tant en les negociacions d’àmbit territorial com d’àmbit estatal.