Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

Reunió de permanents de la FECCOOPV per tal de reforçar la intervenció sindical en el context actual

Aquest matí s’han reunit els permanents i les permanents sindicals de la FECCOOPV per tal d’organitzar i de reforçar una resposta sindical unitària en el context actual de pandèmia

09/02/2021.
    Els nostres herois i heroïnes no porten capa

Els permanents i les permanents sindicals d’ensenyament considerem que cal reforçar la nostra aposta per la defensa i el reconeixement dels treballadors i de les treballadores de la sanitat, que juntament amb altres sectors socials i educatius, estan garantint la salut i els drets de moltes persones en condicions ben difícils com les actuals.

Molts delegats i delegades, molta de la nostra afiliació, la nostra gent de CCOO, està en primera línia d’intervenció als hospitals, centres de salut o escoles, així com en d'altres serveis essencials. Delegats i delegades amb tasca diària de defensa dels drets laborals. Aqueixa gent és necessària per a la societat i necessita estar protegida.

A més, advoquem perquè la situació actual de la direcció del sindicat ha de ser plantejada des d’unes CCOO PV més unides i fortes. És el que demana la nostra afiliació i necessita la classe treballadora.