Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FECCOOPV continua intervenint contra la LGTBFòbia

30/03/2021.
    Intervenció FECCOOPV a l'IES Vinalopó

Avui la FE CCOO PV ha estat fent unes jornades al IES Vinalopó de Novelda amb lxs alumnxs i personal docent per a tractar qüestions de gènere, identitats, rols, violències i diferències, maneres de fer i d'estar en el món, capacitats, prevenció de la violència i de situacions d'assetjament.

Un tema en el que s’ha posat especial atenció es en l'estigmatització que viuen les persones trans en el seu quefer quotidià. Al llarg de la sessió lxs estudiantxs han pogut veure diferents vídeos dels diferents avanços en aquest tema en els última anys. Ademés s’han fet activitats per a con conèixer lxs opinions delxs participants.

Des de la FE CCOO PV reivindiquen que és incongruent que continuem vivint en societats on la transfòbia apunta quan té la menor oportunitat i on les persones trans no gaudeixen encara de la mateixa qualitat de vida que la resta de la societat, que a més es patologice a aquestes persones o es parle de trastorns o incongruències fa encara més difícil la consecució de drets i l'enderrocament de les discriminacions. Ni trastorn ni incongruència, el que sí que existeix és la discriminació i la transfòbia.