Federació d'Educació de CCOO PV | 20 d?abril 2024.

Assignació d'hores PAM

• RESOLUCIÓ de 3 d'octubre de 2018
  • Annex I: autorització dels programes PAC, PMAR de 3r d’ESO per àmbits i PR4, i assignació de les hores addicionals
  • Annex II: raó de la no autorització dels programes

04/10/2018.

Adjuntos tres documentos:

- RESOLUCIÓ de 3 d'octubre de 2018, del secretari autonòmic d'Educació i Recerca, d'assignació d'hores addicionals de professorat per al desenvolupament del Pla d'actuació per a la millora en els centres privats concertats per al curs 2018- 2019

- Annex I. Autorització dels programes PAC, PMAR de 3r d’ESO per àmbits i PR4, i assignació de les hores addicionals de professorat per al desenvolupament d’actuacions orientades a l’alumnat de compensació educativa, a la reducció de l’abandonament escolar i altres actuacions o programes inclosos en el Pla d’actuació per a la millora als centres privats concertats per al curs 2018-2019

- Annex II. Raó de la no autorització dels programes PAC, PMAR de 3r d’ESO per àmbits i PR4, i/o no assignació d’hores addicionals de professorat per al desenvolupament d’actuacions orientadesa l’alumnat de compensació educativa, a la reducció de l’abandonament escolar i altres actuacions o programes inclosos en el Pla d’actuació per a la millora als centres privats concertats per al curs 2018-2019.