Federació Ensenyament CCOO-PV | 27 de septiembre de 2020

Qüestionari als centres per conèixer les mesures de reforç de seguretat educativa front el Covid-19

El sindicat ens adrecem, com cada any, als centres educatius valencians per conèixer de primera mà les condicions amb les quals inicien el nou curs

09/09/2020.
    COVID19 Universitats

L’inici del nou curs escolar sempre suposa un repte. El professorat prepara amb esforç i il·lusió el centre per poder oferir el millor ensenyament al seu alumnat. Però a banda de l’estrès que pot comportar el volum de treball i l’adaptació a les noves situacions, la seua organització sempre dependrà molt de les condicions i recursos amb els quals es disposa al centre, tant materials com de personal, infraestructures i d’instruccions.

El present curs, afectat per les mesures sanitàries i de seguretat generades per la pandèmia, és sense cap dubte el més complicat en dècades. L’esforç que l’alumnat, famílies, professorat i administració estan fent no té precedents per fer possible que el nostre alumnat mantinga preservat el seu dret a l’educació.

En aquest sentit, és fonamental que els centres educatius estiguen ben preparats i amb els recursos necessaris quant a diferents aspectes com de personal, espais, EPIs, neteja, plans de contingència o adaptacions dels menjadors escolars.

Com cada any, la FE CCOO PV fem una consulta a tots els centres educatius públics per tal de conèixer de primera mà les seues necessitats, carències i propostes de millora de la situació.

Amb aquest formulari, ajustat a les necessitats derivades per la situació sanitària, el sindicat pot obtenir una radiografia rigorosa de la situació als centres valencians, per poder contrastar-la amb les mesures treballades i negociades entre sindicats i administració i per continuar així fent propostes que ajuden a resoldre les necessitats dels centres.

QÜESTIONARI