Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

S'obri el termini per a inscriure's al Curs de Preparació i elaboració de programacions i unitats didàctiques per a Formació Professional a Alacant

Aquest curs està dirigit a preparar la Segona Prova de les oposicions a les especialitats de secundària d'FP , a les especialitats de professorat tècnic d'FP i a FOL

19/11/2020.
    Curs Oposicions 2021 FP

S'obri el termini d'inscripció d'aquest curs encaminat a preparar la Segona Prova de les oposicions a les especialitats. És a dir la part d'elaboració de la programació i de la unitat didàctica i la defensa de totes dues davant el tribunal.

(La convocatòria senyala que totes les programacions referides a FP (de secundària d'FP, de Professorat tècnic d'FP i de FOL hauran de seguir el mateix esquema)

L'activitat formativa tindrà una duració total de 30 hores més una revisió i millora personal de la programació i unitats didàctiques elaborades pels i les assistents durant aquesta.

El grup serà com a màxim de 30 persones i les classes tindran caràcter semipresencial.

Donades les circumstàncies sanitàries i per a atendre les restriccions d'aforament i distanciament social, marcades per la Conselleria d'Educació, el grup es dividirà en 2 subgrups de 15 persones cadascun d'ells de manera que, mentre que una setmana el subgrup “A” segueix de manera presencial la classe, el subgrup “B” la seguirà a través de “videoconferència”. A la sessió següent s'invertiran els subgrups.

Aquesta estructura es mantindrà així mentre la situació sanitària i les directrius donades per Conselleria d'Educació ho permeten. Si aquestes canvien i/o des de la Conselleria d'Educació s'anul·la la presencialitat de les classes, el curs passara a desenvolupar-se enterament en línia.

En cap moment es reembossarà cap import, ja que la formació es continuarà impartint en el marc de les directrius legals i sanitàries.

Tindran prioritat per a la seua realització aquelles persones que no s'han matriculat en edicions anteriors d'altres anys.

Les classes presencials tindran lloc en les instal·lacions de Forem - Alacant C/ Marques de Molins 52 ,54 03004 Alacant

Dates: Desembre: 12 i 19 /Gener: 9, 16, 23 i 30

Horari 9 a 14 h

Revisions particulars de la programació: Febrer: 6 , 13 i 20

(A cada participant se l'assignarà una cita en aquestes últimes dates per a la revisió de la seua programació)

El curs té un preu de 75 € per a les persones afiliades a CC OO

Els no afiliats hauran d'afiliar-se un mínim de 6 mesos i abonar les 75 € de l'import del curs

Les instruccions de matrícula, la fitxa d'afiliació i els objectius i continguts les pots descarregar ací mateix on posa "documentació associada"

(Per favor llig aquestes instruccions atentament i si et sorgeix algun dubte escriu al correu: formaciofeccoopv@pv.ccoo.es

La matrícula finalitzarà el pròxim dia 1 de desembre

Si vols formalitzar la inscripció fes clic en aquest enllaç:

Aquesta activitat formativa està homologada per la Conselleria d'Educació amb un total de 30 hores, a les persones que es troben en els supòsits següents:

a) El personal docent i el personal tècnic educatiu amb destinació en centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana en els quals s'impartisquen els ensenyaments regulats per la Llei orgànica d'Educació.

b) Personal docent i personal tècnic educatiu amb destinació en centres no universitaris des dels quals es presten serveis tècnics de suport educatiu en els centres indicats en l'apartat anterior.

c) Personal que haja finalitzat els graus i màster que condueixen a l'obtenció de la titulació docent, sempre que es troben inscrits en alguna de les bosses de personal docent de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació i aquest personal no represente més del 50% de participació en l'activitat.

(ORDRE 65/2012, de 26 d'octubre, de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives.)

El curs puntuarà per a les oposicions sempre que el Servei de Formació del Professorat emeta la corresponent diligència a temps suficient perquè entre en el termini marcat per la convocatòria d'oposicions.