Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

FE CCOO PV consultem a l’afiliació respecte al Decret d’Orientació

• El sindicat ens tornem a adreçar a la nostra afiliació per polsar la seua opinió respecte a la proposta de Decret d’Orientació Educativa i Professional.
  • La FE CCOO PV hem estat en constant contacte des del primer moment amb personal educatiu i direccions de centres atenent les seues demandes.

26/01/2021.
Consulta Decret d'Orientació

Una vegada més, la Federació d’Ensenyament de CCOO PV ens adrecem a la nostra afiliació per consultar la seua opinió respecte a la negociació d’un Decret, com és el d’Orientació Educativa i Professional, de gran afectació per al sistema educatiu valencià.

Recordem que la setmana passada se’ns envià l’esborrany del Decret amb sols dos dies per al seu tractament en mesa sectorial i el nostre sindicat demanàrem el seu ajornament per considerar que la convocatòria de negociació havia estat precipitada i sense temps per al seu estudi i valoració amb la comunitat educativa. Aquest decret té incidència en les etapes que van des de l’Educació Infantil fins a la Secundària, així com Educació Especial, Ensenyaments Artístics Professionals i la Formacio Permanent d'Adults, capgirant el model actual d’atenció psicopedagògica organitzada des dels SPEs.

La consulta fou enviada ahir dilluns de vesprada i ja compta amb centenars de respostes de personal educatiu de tots els àmbits, nivells i especialitats. A més a més, el sindicat hem estat en constant contacte des del primer moment amb personal educatiu i direccions de centres atenent les seues demandes.

Aquesta participació és primordial per a la FE CCOO PV, ja que aporta una visió global del Decret i ajuda a perfilar les millors propostes de cara a la seua negociació, a fi de treballar el model que millor resposta done a les necessitats del nostre alumnat més vulnerable.