Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

La càrrega de treball del professorat per l’augment de casos COVID-19 requereix adaptació dels protocols

• Demanem avançament en la convocatòria del Fòrum Educatiu

La FE CCOO PV llança consulta per conéixer la cobertura de les absències produïdes entre el professorat dels centres

27/01/2021.
COVID 19

La falta de plantilla derivada de les baixes i de les quarantenes preventives als centres educatius està generant preocupació i angoixa entre el professorat valencià. L’increment desmesurat de casos de manera generalitzada pot estar dificultant la cobertura d’absències, sobretot per les quarantenes preventives que se sumen a les baixes dictades.

La FE CCOO PV volem conéixer en aquests moments com s’està desenvolupant aquesta cobertura en les aules. Per això consultarem els centres perquè ens traslladen aquestes dades.

D’altra banda, demanem a Conselleria l’establiment d’un criteri de quin percentatge de la plantilla sense cobrir així com l’amplitud del brot que es considera per a reduir al màxim la presencialitat o l’absència d’aquesta.

Valorem que en aquests moments d’escalada en la corba de la 3a onada cal reduir la presencialitat per a limitar al màxim la mobilitat de la població.

A més, sol·licitem que s’avance la convocatòria del Fòrum Educatiu per poder donar una resposta global a la situació delicada d’aquests dies.

La Federació d'Ensenyament de CCOOPV està treballant amb la Federació de Sanitat de CCOOPV per tal de coordinar les reivindicacions i les condicions laborals d’ambdós sectors.