Federació d'Educació de CCOO PV | 18 d?abril 2024.

La FE CCOO PV es reuneix amb la directora general d’Inclusió Educativa Raquel Andrés

• La directora general i el sindicat han compartit valoracions respecte a la necessitat del marc normatiu per a la proposta d’escola inclusiva
  • El sindicat organitzarà un fòrum debat en xarxes amb la participació de Raquel Andrés i representants de diferents col·lectius de la comunitat educativa

10/02/2021.
Reunió amb DG Educació Inclusiva

Davant la proposta normativa que estableix el model per a ordenar l’orientació educativa i la repercussió generada per l’Esborrany de decret d’orientació educativa negociada en mesa el passat 28 de gener, la Federació d’Ensenyament de CCOO del País Valencià hem volgut mantenir una entrevista amb la directora general d’Inclusió Educativa, Raquel Andrés, per traslladar-li diverses valoracions que ens fan arribar des dels centres educatius i des del mateix sindicat. Aquesta reunió ha tingut lloc aquest dimarts, 9 de febrer.

Li hem mostrat la preocupació per la polèmica generada especialment entorn als SPE amb posicions molt enfrontades davant una proposta de Decret que té afectacions en la pràctica totalitat de l’ensenyament obligatori. Hem traslladat la necessitat de fer un seguiment de la implantació del nou Decret per vigilar tots els seus aspectes, tant en qüestions organitzatives com en recursos i laborals.

Des de l’escolta activa que la FECCOOPV ha fet mitjançant la consulta feta entorn a l’Esborrany de decret i l’aposta per una escola que avance en inclusió educativa, ens hem compromés al debat que reculla diferents col·lectius implicats, ja que la construcció de l’escola inclusiva que volem ha de tindre la contribució i el compromís de tota la comunitat educativa.