Federació d'Educació de CCOO PV | 24 d?abril 2024.

Inclusió en borsa opositores 2021

19/10/2021.
    Incorporació a borses oposicions 2021

El personal que figura en l'annex I de la resolució que tens adjunta haurà d'acreditar que estava en possessió dels requisits generals i específics de titulació, necessaris per a la seua participació en el procés selectiu segons s'estableix en l'Ordre 22/2020 de convocatòria, per a realitzar la funció docent exigida amb anterioritat al dia 21 de gener de 2021, data en què va finalitzar el termini de presentació de sol·licituds de participació en les oposicions de 2021 (secundària i altres cossos).

Per a l'acreditació dels requisits generals i específics de titulació, s'haurà d'emplenar el model oficial de sol·licitud, que estarà disponible en la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es) i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es/es/web/rrhh-educacion/acreditacio-de-requisits-de-titulacio). La presentació per aquesta via permetrà l'emplenament en línia del model oficial, annexar documents a la sol·licitud i el registre electrònic del model oficial.

El termini de presentació del tràmit telemàtic de sol·licitud per a l'acreditació comprendrà des de les 10:00 hores del dia 20 d'octubre de 2021 fins a les 10:00 hores del dia 2 de novembre de 2021.

Tens la convocatòria adjunta.

Annex I: Persones que han d'acreditar:

Annex II: Persones que ja estan acreditades:

Tota la informació: https://ceice.gva.es/web/rrhh-educacion/acreditacio-de-requisits-de-titulacio

Documentació associada