Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

CCOOPV demana la inclusió en la Llei de pressupostos del pagament de sexennis a professorat funcionari en pràctiques

El sindicat presentem al·legacions a l’esborrany de text de l’avantprojecte de Llei de Pressupostos del Govern Valencià

26/10/2021.
    nomina

En la Mesa General de Negociació I, CCOO PV ha presentat al·legació pera a que es faça realitat el que estableix l’article 91-2 de la nova Llei de la Funció Pública Valenciana (Llei 4/2021).

L’esmentat article estipula que el personal en pràctiques amb serveis prestats ha de continuar percebent el complement de carrera administrativa o altres complements equiparables, i en el cas del personal docent els sexennis.

El text de la Llei de Pressupostos ha de contemplar esta part de la nova llei i, per tant, no se genere un entrebanc a l’hora de poder portar a terme allò legislat recentment.

Des de la FECCOOPV varem fer propostes per a que el marc normatiu del professorat valencià que ha significat la Llei de la Funció Pública Valenciana recollira el que durant tant de temps hem estat reivindicant: que el professorat funcionari en pràctiques no deixara de percebre els complements que sí percebia en situació d’interinitat. Fem al·legacions a la llei d’acompanyament dels pressupostos de l’any passat, així com a l’esborrany del que finalment ha estat la Llei 4/2021.

Ara, una vegada ja establert, volem que siga una realitat i per això ens mantenim vigilants al seu compliment que en este cas passa per estar contemplat en la Llei de Pressupostos per a 2022.