Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

La Fed. d’Educació de CCOO PV exigeix l’arribada immediata als centres de mascaretes i gel hidroalcohòlic

• La compra massiva no arriba a temps a molts centres educatius, els quals han de proveir-se ells mateixos.
  • El sindicat exigeix a Conselleria que protegisca als seus docents i aquests dos elements són els EPIS bàsics i fonamentals que necessiten en la seua rutina.

19/11/2021.
FECCOOPV exigim provisió de mascaretes als centres educatius

Des de la Federació d’Educació de CCOO al País Valencià hem traslladat a la Conselleria la imminent necessitat de que envie als centres docents la quantitat necessària de mascaretes i gel que garantisca la seguretat laboral dels seus treballadors i treballadores. No es tracta d’un enviament a l'any, sinó de enviaments freqüents i nombrosos per tal de no acostar a cada professional, individualment, a proveir-se del seu propi EPI.

Des del començament del curs, el nostre sindicat estem rebent moltes reclamacions dels equips directius en quant a la falta de recursos de protecció en situació de pandèmia.

Des de CCOO som conscients de que les compres massives poden suposar dificultats de distribució, però encara estem en plena pandèmia (amb una incidència en augment) i parlem d’una necessitat bàsica de salut laboral.

Per això, exigim que s’accelere la compra i el repartiment d'aquests materials i es faça una previsió per tal d’evitar continuar en aquesta situació.