Federació d'Educació de CCOO PV | 19 d?abril 2024.

La Secció Federal d’Universitats de la FECCOOPV es reuneix per a analitzar el nou esborrany de la LOSU

Demana a la nova Consellera la signatura del conveni laboral llargament endarrerit i la participació en l’elaboració del pla de finançament

17/05/2022.
    Universitat

Representants sindicals de CCOOPV de les 5 universitats públiques valencianes s’han reunit aquest dimarts 17 de maig per tal d’analitzar el nou text de la LOSU que ha posat sobre la taula el nou ministre Subirats.

Les aportacions que es facen des de FECCOOPV seran part de les que des del sindicat a nivell estatal es traslladen al Ministeri d’Universitats.

Aquestes aportacions són:

- Compromís clar de finançament

- Simplificació de les figures docents per a facilitar l’estabilització en un temps raonable

- Ampliació dels períodes transitoris per a les figures de professorat actuals

- Finançament d’un pla d’estabilització per a acabar amb la temporalitat i la precarització de la universitat

En aquesta línia, la FECCOOPV traslladarà també a la nova Consellera d’Universitats les esmenes i posicionament que tenim respecte a la LOSU. Per altra banda, exigirem la signatura del Conveni Laboral, a hores d’ara inajornable i la participació del sindicat en l’elaboració del pla de finançament.