Federació d'Educació de CCOO PV | 28 de març 2024.

Les Jornades sobre ensenyaments artístics superiors es realitzaran a València

Després de molts anys de treball per fi ens trobem davant la possibilitat de concretar les nostres propostes en el desenvolupament de la futura llei

14/09/2022.
    Jornades d'Ensenyaments Artístics Superiors de la FE CCOO

Els ensenyaments artístics superiors estan en un moment que requereixen especial atenció. El Govern ha d'afrontar una regulació donada per la disposició addicional 9a de la LOMLOE i establir el marc que els situe de manera definitiva en el sistema universitari.

Com a impulsors d'aquesta disposició, fem un pas més i després d'intenses jornades de debat i reflexió compartida, hem elaborat un document que recull les propostes que considerem fonamentals per al desenvolupament d'aquests ensenyaments. Des de FE CCOO estem compromesos a impulsar aquestes propostes i que puga establir-se aquest marc tant per a l'ordenació acadèmica com per al professorat d'aquests ensenyaments. Aquestes jornades tracten d'abordar aquesta realitat així com les proposades fruit de la nostra estratègia sindical.

Comptem amb tu!

Inscripció per a l'afiliació: https://fe.pv.ccoo.es/jornades-EEAASS

Documentació associada