Federació d'Educació de CCOO PV | 25 d?abril 2024.

FECCOOPV estalvia el paper utilitzat en la impressió de més de 60.000 paperetes electorals de les seues candidatures

En coherència amb la seua línia verda, el sindicat evita el malbaratament de l’enviament de més de 60.000 paperetes electorals als centres educatius

14/11/2022.
    Transició ecològica

Davant les properes eleccions sindicals a l’ensenyament públic valencià, l’u de desembre, la Federació d’Educació de CCOOPV ha apostat per no fer impressió ni enviament de les seues paperetes electorals als centres educatius, adreçades a totes les persones amb dret a vot en aquestes eleccions.

Fet que l’administració ja preveu el número necessari de paperetes per a garantir el dret a vot en les meses electorals de cada centre, el sindicat ha estimat necessari aquest important estalvi energètic i de paper en consonància amb la necessitat de mesures urgents que ajuden a aturar el canvi climàtic.

Sent conscient de l’emergència climàtica en la qual vivim, la FECCOOPV considera que el sector educatiu ha de significar-se com a exemple i avantguarda de conscienciació en defensa del medi ambient.

Recordem que la línia verda del sindicat ve desenvolupant-se al llarg dels darrers anys amb mesures d’important reducció de materials impresos, utilització de papers reciclats i tintes ecològiques.

D’altra banda, són moltes propostes i accions concretes treballades darrerament, com ara:

- propostes i estudis per avançar cap a centres sostenibles.

- el nostre projecte “La casa on s’educa també educa” presentat a les jornades “Cridem pel Clima” .

- la campanya “Fes Verd el teu Centre”.

- sent part activa en l’Aliança pel Clima.

- present en les diferents convocatòries per l’Emergència Climàtica.

- participació en les reivindicacions del “No a l’ampliació del port de València”.

La FECCOOPV seguirem desenvolupant la nostra línia verda de la mà de tota la comunitat educativa i confiades en què l’educació serà clau en una autèntica transformació global cap a un món sostenible.