Federació d'Educació de CCOO PV | 15 d?abril 2026.

CCOO PV Educació insisteix en la defensa dels drets de les persones treballadores en la negociació del IX Conveni d'atenció a persones amb diversitat funcional

    Aquest passat dimecres 25 de març ha tingut lloc la segona reunió de mesa negociadora del Conveni col·lectiu de diversitat funcional

    27/03/2026.
    Reunió de Mesa Negociadora del COnveni de Diversitat Funcional

    Reunió de Mesa Negociadora del COnveni de Diversitat Funcional

    CCOOPV Educació, està obstinada a no cedir en la negociació en cap dels drets adquirits amb tant d'esforç i poder avançar en reconeixement tan salarial com de condicions laborals i sindicals. Amb una taula de negociació molt crispada i una nova força en la bancada sindical amb dubtosos interessos, la nostra voluntat continua ferma i necessitem com sempre i més que mai, el suport de totes les persones treballadores del sector.

    En aquesta segona sessió de la taula negociadora en la qual només la FECCOOPV i UGT hem fet propostes de millora, només hem pogut tractar 10 articles i a penes hem acordat tancar-ne cap, perquè les posicions estan molt separades.

    No obstant això, el mantenir més del 50 % de la bancada sindical fa que la CCOO PV Educació puga garantir que aquest conveni no se signarà a la baixa malgrat les moltes pressions.