Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

Reunió del Grup LGTBI+ de FECCOOPV

• Huí, a les 18:00 h. a la sala de reunió de la FECCCOPV.

19/11/2018.
lgtbi primaria

Et convidem a acudir a la primera reunió del Grup LGTBIQ+ d’Ensenyament que tindrà lloc el dilluns 19 de novembre a partir de les 18:00 h, en la seu de la Federació d’Ensenyament en CCOO PV, situada en la Plaça de Nàpols i Sicília, 5.

Tindrem reunions periòdiques i treballarem en els objectius i projectes que el grup decidisca dins del pla d’acció de la Secretaria de Dona i Polítiques LGTBI.

Pretenem que qualsevol persona que desitge participar tinga el seu espai de desenvolupament personal, sindical i d’activisme. Obrirem també la participació en línia, a través de videoconferència, perquè la ubicació geogràfica no siga cap impediment. Us farem arribar la URL de la videoconferència quan estiga disponible.

També desitgem realitzar reunions itinerants per tot el País Valencià, de manera que totes les persones interessades puguen acudir presencialment a alguna de les reunions mensuals. Organitzarem un calendari de reunions i llocs de realització que us farem arribar per correu electrònic.

Us animem a implicar-vos en aquest il·lusionant projecte que pretén ser l’espai de debat, treball i elaboració de propostes que la Secretaria de Dona i Polítiques LGTBI desenvoluparà com a resultat de la vostra participació i compromís per la lluita dels nostres drets fonamentals.

Us esperem!