Federació d'Educació de CCOO PV | 29 de març 2024.

La FECCOOPV per una Llei estatal especifica d'EAS i COS docent especific d'EAS

Les nostres propostes situen els EAS en el rang universitari

21/07/2022.
    Propostes FECCOOPV EAS

Després de la participació en la mesa de negociació de les Instruccions d´inici de curs dels centres superiors d´ensenyaments artístics, valorem positivament la coincidència de l’administració amb la nostra proposta com a FECCOOPV de creació d´un cos docent específic per a aquestos ensenyaments.

Esperem que la “declaració de Morella” que ISEACV ha elaborat en les jornades realitzades amb el professorat de disseny siga confluent amb més propostes treballades i comunicades des del nostre sindicat.

Des de la FECCOOPV i des de la FECCOO estem treballant per a incidir en este sentit en la nova llei d´ensenyaments artístics superiors, que previsiblement podrem llegir en la seua versió d´esborrany de cara a setembre.

Totes les propostes de la FECCOPV estan recollides en l´assemblea que vam realitzar el passat mes de juny i en els documents disponibles en la nostra web. A més, ja van estar informades i comunicades en les assemblees presencials en els centres superiors realitzades el passat juny. Comptem amb la vostra participació per tal de construir entre totes i tots una normativa que definitivament situe aquestos ensenyaments en el marc europeu d´ensenyaments superiors.

Pots consultar tríptic amb les propostes FECCOOPV punxant ací

Pots consultar la infografia amb les propostes FECCOOPV punxant ací