Federació d'Educació de CCOO PV | 27 d?abril 2024.

18/01/2024
Apúntate a los próximos cursos

Consulta la informació dels pròxims cursos en línia organitzats per la Federació d'Ensenyament de CCOO.

20/11/2023
Cursos OPOS Cos de Mestres

Aquests cursos serveixen per preparar la Segona Prova de les oposicions de Mestres a les especialitats d´Educació Infantil, Educació Primària, PT i especialitat Anglès. És a dir la part d'elaboració de la programació i de les unitats didàctiques/situacions d'aprenentatge, així com la defensa de totes dues davant el tribunal.

26/06/2023
Cursos de valencià intensius
  • Durada: des del 4 de setembre al 21 d’octubre. Matrícula: des del dijous 1 de juny fins al 24 de juliol.

L’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV organitza 2 cursos intensius de valencià, en modalitat teleformació, dirigits a la preparació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià d’octubre.

11/04/2023
Elaboració d'unitats didàctiques per a Secundària i Fp

La FE CCOO PV ofereix una formació online en modalitat asincrònica per a l’elaboració d’Unitats Didàctiques per a Secundària (adaptades a la LOMLOE) i FP

10/03/2023