Federació d'Educació de CCOO PV | 3 de juliol 2024.

Guia comissió de serveis

13/05/2023.
    Comissió de serveis

Comissions de serveis 24-25. Sol·licituds

Termini de presentació de les sol·licituds de participació en este procediment des del dia 14 fins al 28 de maig de 2024, els dos inclusivament, a través de la plataforma OVIDOC.

RESOLUCIÓ de 9 de maig de 2024 per la qual es regula el procediment de sol·licitud i concessió de comissions de servei per al curs escolar 2024/2025, en centres públics docents no universitaris dependents de la Generalitat Valenciana, per al personal funcionari de carrera.

Mestres:

Secundària i altres cossos:

Presentació a través de la plataforma OVIDOC (https://ovidoc.edu.gva.es ), únicament en format electrònic. La sol·licitud de participació es presentarà juntament amb la documentació que justifique la causa o causes de petició de comissió de servicis establides en la base quarta.

Les persones de les quals l’única causa de sol·licitud siga l’interés particular, no hauran de presentar cap documentació que la justifique.

Termini de presentació de les sol·licituds de participació en este procediment des del dia 14 fins al 28 de maig de 2024, els dos inclusivament.

El personal funcionari de carrera dependent d’altres administracions educatives, prèviament a tramitar la seua sol·licitud, haurà de presentar l’anunci de participació mitjançant la plataforma de tramitació de la Generalitat Valenciana des del dia 14 fins al 21 de maig de 2024, els dos inclusivament, i serà necessari identificar-se per qualsevol dels sistemes d’identificació o firma electrònica admesos en la mateixa seu electrònica. L’enllaç d’accés a esta plataforma estarà disponible en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació: https://ceice.gva.es/va/

Guia comissió de serveis per a pública no universitària.

-> Descàrrega el PDF