8 de Març de 2019: NOVA JORNADA FEMINISTA HISTÒRICA!

El seguiment de la convocatòria de vaga de 24 hores en l'ensenyament, liderada per la Federació d'Ensenyament de CCOO en tots els territoris,ha evidenciat la bretxa de gènere entre treballadores i treballadors de l'àmbit educatiu, un sector feminitzat clau per a acabar amb la desigualtat, discriminació i violència que pateixen les dones dins i fora del mercat laboral.

11/03/2019.
    La profe luchando 8M 2019

Des de la FE CCOOPV volem felicitar a tota la comunitat educativa que ha aturat la educació valenciana en una nova jornada històrica de lluita per la igualtat.

Gràcies a totes les persones que heu secundat la vaga, que heu participat en les concentracions, els piquets i les manifestacions multitudinàries, i a les que heu fet activitats a les aules i als centres per la igualtat. Hem demostrat que l’educació és un sector clau en la lluita feminista.

Els carrers de les ciutats valencianes s'han omplert de nou de dignitat i lluita per la igualtat real entre homes i dones.

Gràcies!

Tots els dies són 8 de març!