Federació d'Educació de CCOO PV | 27 d?abril 2024.

La FE CCOO PV col·labora amb l'Associació de professorat d' Imatge i So al seu I Congrés

26/03/2019.

LA FE CCOO PV COL·LABORA AMB L'ASSOCIACIÓ DE PROFESSORAT D'IMATGE I SO DE LA COMUNITAT VALENCIANA EN EL SEU I CONGRÉS

El pròxim dissabte 6 d’abril de 2019, l'Associació de professorat d'Imatge i So de la Comunitat Valenciana celebrarà el seu Primer Congrés a l’IES Henri Matisse de Paterna.

L'objectiu d'aquest congrés és ser un fòrum d’intercanvi d’idees, projectes i experiències enriquidor per a l'activitat professional d'aquest col·lectiu com a educadors i formadors.

L'Associació de professorat d'Imatge i So considera que totes les propostes i aportacions són valuoses per a créixer com a professionals educatius de la imatge i el so a la Comunitat Valenciana. Per això us convida a formar part d’aquesta experiència que per primera vegada organitza la nostra associació.

Per a participar en el Congrés heu d’inscriure-vos a través del formulari següent: