"Educació, Art i Refugi"

En el Centre Municipal de Joventut de Russafa el proper 7 de maig inauguració de l'exposició "Educació, Art i Refugi"

03/05/2019.
    Educació i Refugi

En FECCOO estem treballant des de fa 3 anys amb la Internacional de l'Educació (IE) en un projecte educatiu sobre "Educació i Refugi". En el marc d'aquest projecte, que s'està implementant en diversos centres educatius del nostre estat i concretament en diversos centres del país valència, estem elaborant diferent material educatiu; un d'ells és aquest decàleg "Principis per a Educar sense exclusions"

Aquest model educatiu que defensem des de la Federació d'Ensenyament de CCOO és un compromís moral perquè el dret a l'educació siga una realitat viscuda per tots els xiquets i xiquetes, adolescents i joves, i especialment pels milions que actualment estan en trànsits migratoris o en camps de refugiats i veuen negats els seus drets i, per tant, la seua dignitat

Al llarg de tot aquest temps, l'alumnat en diversos tallers han elaborat un material que s'exposarà en el Centre Municipal de Joventut de Russafa.. el proper 7 de maig.i amb aquest motiu tindrem un acte en el qual es presentaran els nostres materials i al mateix temps comptarem amb intervencions de persones i institucions implicades amb els drets de les persones refugiades.